lørdag 11. desember 2010

Denne filmen er jul for oss!



Vi fikk en syk Emilia hjem...og hva er da bedre enn å bli ekstra dullet med! hehe Vi rigget oss i sofaen med julegodt. Gjett om Emilia var glad!

Vi hentet fram masse julestemning i filmen over alle julefilmer-Home Alone!! (jajaja Hjemme Alene) Latteren satt løst. Ikke så verst å være syk da ;O)


Flere som kjenner den gode og litt spennende julefølelsen etter å ha sett denne filmen?? Vi ble så gira at vi så nr 2 også, men der stopper vi! Home Alone 3 er IKKE det samme, og nr 4 har jeg ikke orket å se! Vi har lagt til flere andre julefilmer på listen vi skal se. Tre Nøtter til Askepott, polarekspressen og noen til.... Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Så ut som Emilia storkoste seg! Borte er bra, men hjemme er best!! :) hihi
    Hjemme alene er absolutt den beste julefilmen. Det er ikke jul uten å ha sett de :) Enig at nr. 3 ikke er som de 2 første!! Kan overhode ikke sammenlignes. Gleder meg til å sette på hjemme alene jeg også :D Tenkte å vente litt nærmere jul.. Stoor klem, ps: Har Emilia fått meldingen jeg sendte tidligere? :)

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer