onsdag 8. desember 2010

Julestemning!




Nå sitter jeg og venter Emilia hjem. DET SKAL BLI FANTASTISK!! Endelig samles vi som en hel familie igjen, og den magiske adventstiden kan begynne for fullt! Nå skal det bakes julekaker og pyntes pepperkakehus. Og kjenner jeg Emilia rett, så må det vel fram et par "umoderne" julenisser i stua mi! hehe Kanskje jeg kan inngå et kompromi med ho....hvis hun får lov å pynte rommet sitt med alt hun vil fra julepyntkassen!(så slipper jeg unna-ihvertfal for i år!)
Ho Ho Ho Magiske adventstid kom og ta meg!

1 kommentar:

  1. Godt å få Emilia hjem igjen kan jeg tenke ja! :) Så får hun hjelpe til å pynte litt i heimen! hihi :)Vist ikke får hun komme å pynte mitt rom! :) Har hun hatt en fin tur i England? Hun koste seg hvertfall på spa.. hehehe.

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer