fredag 17. desember 2010

WinterOympics!



Vi dro hjem til Mandal, jeg og alle tre jentene! Der ble vi disket opp for hele dagen...herlig!!!! Vi hadde pakket med skøyter og var klare til å brilljere...hahaha Emilia var kjempeflink!! Julie hadde alt for store skøyter, men var så flink hun kunne! Marina tok det med knusende ro og stod som bare det!! Og jeg....for å si det sånn; jeg skal IKKE til ol ihvertfal!! (au...bekkenet mitt!)




Så gøy vi hadde det! Og jeg synes det var sååå godt å få komme ut litt og leke med jentene mine! Norah fikk være hjemme hos bestemor og kose seg! Tror bestemor likte det.... ;o)




Og til min søte søster(seee så fin ho er da!) : Tusen takk for at du tok så godt vare på jentene mine og var ekstra tålmodig med ei overivrig lekejente! Og så takk for nyydelige vafler..hihi ;O) Du er god!



Denne jenta var så standhaftig altså!! Hun ville ikke gi seg nei! Men...skøytene var så store at det hadde vært plass til en ekstra fot oppi! Gjett hva Julie får til jul?? haha Hun synes det var så gøy, så tipper den gaven faller i smak! ;O)

Tenk 7 dager igjen til jul i dag.....kjenner presset jeg..hjeeelp!

1 kommentar:

  1. Utrolig herlig med besøk. Må bli oftere! Jeg storkoste meg på isen sammen med dere! :) Alltid gøy å leke med Emilia uansett! :) Vi får ta en tur til i jula vet du! Gleder meg masse!! Du trenger litt mer trening vet du.. mohaha :D
    <3

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer