torsdag 20. januar 2011

DA! er 2011 i gang..med både det ene og det andre!



Jippijajeeei kameraet kom med julenissen! Nå er det bare å sette seg inn i det da..uff! Ikke bare å trykke på en knapp der nei...men håper bildene blir bedre etterhvert og tiden hjelper meg å lære kameraet fra A til Å !



Jeg er nå i uke 3 av det nye trenings/spise sundt året! Jeg startet med stor giv og har vel ventet resultater fykende nedover, som i en nedoverbakke. MEN- neida.. Jeg skriver dagbok hver dag, hvor alt jeg putter i munnen blir skrevet ned. TIL MINSTE DETALJ! Blir jo da litt inspirert til å spise sunnere ;O)



Bare synet gjør meg glad! Alle de fargene ;O)



Ser ikke like energifyllt ut!! Men er godt alternativ til lunsjen. Altså havregrøt med nøtter ;O) Og så er det jo kos å lage det når Julie er hjemme, for hun elsker havregrøt!



Må le....! Ikke er jeg god med det nye kameraet mitt og heller er jeg ikke noen kløpper på brødbakingen! Men inspirert er jeg!



Men dette er jeg god på asså!! Jeg er såååå glad for å være tilbake i spinning skoene igjen-OG treningsskoene! Herlig! Føler jeg bare "spinner" hjemme, når kvelden kommer og middags/kveldstellet er unnagjort! Hkon slipper meg løs tre ganger i uken..foreløpig. hehe
Så nå sitter jeg her med min dagbok og noterer og noterer og venter på resultater. Men muskler veier jo mer enn fett ;O) Får nok igjen for "alt strevet" i det lange løpet! Ellers hiver jeg meg på vektklubben...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer