søndag 23. januar 2011

En etterlengtet mor og (eldste) datter dag!

Tidlig i dag morges satte vi oss på nettbussen i Grimstad. Målet var Gautefal alpinsenter, og "vi" var altså jeg og Emilia. En etterlengtet dag, bare for oss to!




Det var et syn for øyet å komme ut av hus og i masse frisk luft! Og å dele dagen med en så positiv jente, som Emilia, gjorde godt for kropp og sjel!





Vi har kjørt fort, svinget endel, ledd masse, løst "verdensproblemer"(som teite gutter i klassen...) og tullet en hel del! Herlig <3





Det var utrolig morro å stå på ski igjen! Jeg kjenner jeg missunner min mann, som skal til Østerike om litt ja... Tror man bare blir bitt av den basillen, når man først reiser en gang. Helt siden jeg var med, har jeg nærmest lengtet etter å reise ned igjen! I år skulle være året.....men så kom Norah istedet! Heldige oss!! Og jeg utsetter reisen et år eller to. Kanskje vi tar en ferie også hele familien ned dit om tid og stund...om tid og stund.. ;O) hehe



To blidfiser, godt fornøyde med dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer