lørdag 22. januar 2011

Gikk ukens innspurt i vasken nå??



Jeg sitter her med rødvinsglasset mitt og nyter...men samtidig: Pokker heller! Hele uka er jeg flink, flinkere, flinkest! Seriøst...se ukedagene mine da! (et lite utdrag seff)

Torsdag:

Frokost: 2 hjemmebakte knekkebrød(fulle av korn og frø) m/agurk og salt.
09.00 1glass appelsinjuice
1 kopp kaffe

Lunsj: Havregrøt m/nøtter og 1 banan (se bilde fra tidl blogginnlegg)
12.30 1 glass vann

Middag: Fullkornspaghetti, saus av knuste tomater og urter og krydder og kjøttdeig
16.00 Vann

Kvelds: (etter 60min step) 2 hjemmebakte knekkebrød med salt og paprika
21.30 Nøtter(hasselnøttkjerner, valnøtter etc), rosiner m/1 spiseskje
vaniljeyoughurt.(pleier å ha naturel, men var tom)(se bildet over)
Vann

Men så kommer helgen og man kooooser seg ekstra... Jeg har bakt rugbrød i dag og spist meg mett på brød og pålegg. mmm mmm... (litt utenom "det vanlige", men skitt au!) Så kommer vi på kaffe til herligste svigermor...serveres da(MENER DET) verdens beste skoleboller! MÅTTE ta en! ;O)) nam nam SÅ skal vi ha lørdagskveld med jentene. Beste jeg vet er å samles rundt lørdagsbordet med barna og mannen min! Taco!!! Nyter en lefse jeg..med kjøttdeig(som JA jeg vet burde være karbonadedeig),en god skje kesam og masse grønnsaker og guacamole(det er jo sundt hehe) Og NÅ er barna i seng, og vi åpner en flaske rødvin og setter fram sørlandschipsen.... BOFF!! Røyk hele uka nå?? Men man må jo kose seg også...! NORMALT så er jo dette ikke noe problem,men nå vil jeg jo ha bort magen etter graviditeten. Årr så vanskelig det er... Godt jeg skal i alpinbakken med Emilia i hele morra. Får prøve å knipe litt i magemusklene nedover... God lørdagskveld!




Det viktigste er ihvertfal å nyte livet og smile! ;O)

1 kommentar:

  1. "smiler" Syns du er utrolig flink jeg!!! Skal kose seg også da! Det er viktig for sjelen <3. Nyt helgen og hold disiplinen til uka ;). Fantastisk bilde av Julie, hærlig rett og slett. Klem Reidun

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer