søndag 26. juni 2011

Hurra for meg som fyller mitt år!


Et år er gått siden jeg sist fylte år. Jeg er ikke spesielt glad i å skape stor oppmerksomhet rundt meg selv, og behovet for å bleste meg selv på en merkedag er desto mindre. Men denne sommeren har virket så uendelig langt unna, og vinteren har så intenst tviholdt rundt meg. Så nå mente jeg, helt av meg selv, at det måtte være duket for en sommer-happening i Hønsehusets bestestue. En samling for å feire meg, sjefshøna! Snarere en dårlig unnskyldning til å samles, en haug med flotte jenter sammen med en like store andel Cava. Og jordbær dere, jordbær!!




Sommerkvelden ble et herlig sommerminne. Og den ble en påminnelse på at man ikke må ta noe eller noen for gitt. Å ta vare på det gode man ha rundt seg og vise at man bryr seg om hverandre, kall det gjerne klisje`, setter jeg høyt. Venner og familie er selve livet. Jeg har selv mistet noen på min vei, og det kalles livserfaring. Dog enkelte vonde livserfaringer. Men å vise at man setter pris på de og det man har, gir en opphøyd tilfredstillelse. Jeg er takknemlig for det livet har å by på, og jeg gleder meg til fortsettelsen.



Sammen med et knippe herlige, humørfylte jenter, nøyt jeg kvelden min og smaksløkene boltret seg i uendelige gode og spennende eventyr-retter! 







Jeg er blitt et år eldre. Et år rikere på erfaringer. Et år klokere. Et år mer bevisst i mine valg. Et år mindre selvhøytidelig. Et år mer sårbar. Et år mer beriket med gode venner.
Livet smiler igjen, og jeg klukker glad i mitt Hønsehus.
Visst og helt klart, går det opp og ned her i livet, og det understreker jeg med to fete streker. Men så lenge man står på to bein igjen, i den andre enden, kan man klappe høyt i hendene. Tusen takk dere som holder ut med meg, og som deler livet sammen med meg!

Takk til et superdupert menneske, som stelte i stand denne gourmetkvelden for meg.
(Blir dere fristet av bildene, stikk innom her http://spisdrikklev.blogspot.com/ )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer