torsdag 11. august 2011

My favorite store......


I senter av min lille by ligger en liten butikk, med et stort hjerte og mye sjel. Butikken har med årene bygd seg oppover, og med det blitt en "one of a kind" . Man blir glad når man setter foten innenfor disse magiske dører. Raskt får man en kaffe i hånden og et vennlig smil. Jeg stoler på kunnskapen og erfaringene som deles, i takt med at plagg etter plagg skriker navnet mitt. Følelsen av å gå ut av denne butikken, med en kul pose,  er et lykkerush ut av dimensjoner! Alltid vil man tilbake...alltid!


Det ser ut som om jeg blir hjemme i Hønsehuset mitt et halvt år til, ihvertfal. Jeg og min vakre Norah. Da er det hyggelig å få den æren å fylle bloggen min med vakre bilder fra denne gode butikken. Dette er altså en liten smakebit av høstens herligheter. Gleder meg til å dele mer med dere!

Lets go shopping: ORLANDO, Lillesand


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer