tirsdag 16. august 2011

På den andre siden av kameralinsen!


Med to stoler som statister og meg selv i fokus, var ettermiddagen duket for fotoshoot. Utgangspunktet var å hjelpe en venninne med bilder til hennes råe blogg. Men da jeg fikk sjangsen selv også, måtte jeg bare kaste meg ut i det. Her stod vi, alene, på de deiligste svaberg-i vind og sol-utstyrt med et par stoler og en bakebolle!


Jeg må ærlig innrømme at det i begynnelsen var utrolig ubehagelig å være på den andre siden av kameralinsen. Det er en egen trygghet å styre det kameraet med jernhånd, både for egen selvfølelse og kreativitet. Men etterhvert som latteren kom smygende og skuldrene slappet av, var det jo enormt morro! Ihvertfal for en dag...




Det er rart hvor sårbar man blir foran et kamera. Jeg må innrømme at det er veldig skummelt å dele bildene. En uhemmet selvkritikk virvler rundt og stikker meg konstant i siden!   Alle burde prøve seg på dette. Jeg vet at jeg hadde veldig godt av å tørre å slappe av foran et kamera. Det var trygge omgivelser, og en venninne fyllt med positivitet og energi ut av helt ville dimensjoner, som skal ha takken. Gleder meg til å tørre se nærmere på bildene, og kanskje bruke de til noe gøy!



Og plutselig var vi mammaer og husfruer igjen.... Borte bak svabergene gjemte det seg noen pappaer og noen rampefiser! De hadde lekt og spist pizzasnurrer, eplekake og drukket hjemmelaget bringebærsaft. (Noen mødre er like råe som sin egen blogg! http://spisdrikklev.blogspot.com/ )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer