torsdag 1. mars 2012

Endelig!


Endelig fikk jeg prøvesitte den nye trappen vår, med en koselig naboprat og en kaffekopp i hånden. Dette er noe jeg kan gjøre til en god vane. Uken har langt i fra vært etter forventningene, med syke barn og lite overskudd. Huset har måttet tåle mye rot og lite progresjon. Det var da så herlig å nyte øyeblikket på trappen, tidlig formiddag i dag. 




Og endelig har Julie flyttet nærmere sine søte venninner. Halv ni på morgenen i dag, ringte det utålmodig på døren vår. Overlykkelig kunne Julie invitere inn, en godjente av en venninne, på frokost! Når brødskiver var slukt, prinsessekjoler prøvd og Barbie fått Ken, bar det ut på tur. Med dukkevogner og vårjakker, gikk  ferden like over veien, til lekeplassen i "skogen". -Mens to Sjefshøner satt på trappen og smugtittet med en kaffekopp i hånden. Fnise*




Også lillesøster fikk være med på leken...delvis!




Og endelig sitter jeg her i min nye sofa, og slapper av med et blogginnlegg! Oppe sitter mannen med besøk, og jeg kan nyte freden alene her. Vel verdt å sprette Limonaden min for det øyeblikket.. Blunke* 
Ellers savner vi å være sosiale med venner og familie, og gleder oss til å kunne invitere alle til vårt nye Hønsehus. I mellomtiden blir det en kaffe i mellom rot og flyttekasser...
Vi satser på at viruser og basiller snart vinker farvel, graver seg langt ned og lar oss nyte våren som pirrer oss der ute om dagen. 


-Sjefshøna-

1 kommentar:

  1. Herlig <3 Gleder meg til å komme opp og se, og SKRAVLE igjen, over en kopp kaffe/te :))

    God helg kjære deg!

    Camilla

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer