tirsdag 7. februar 2012

Frihet for meg

Etter oppfordring fra sammen søster, som jeg skrev om i går, har jeg kastet meg ut i min første fotokonkurranse. Bildene i seg selv er vel ikke de beste, men det er "rammen" rundt og ordene jeg beskriver dem med, som gir bildene en plass i konkurransen.


-Champagnepiknik-

Frihet til å velge sine  gode øyeblikk. Stopp opp og velg noe som gjør deg godt. Jeg får en trang, til å smyge meg inn i venninnegjengen, og bare nyte frihetens øyeblikk.
(Du kan se selve bidraget HER , og stemme om du vil)


-Jantefrihet-

Jantefriheten er å kunne være stolt over det vi oppnår i livet. Du tør å rope det ut og vise verden hvor flink du er. Sammen bygger vi hverandre opp, samtidig som stillethælene knuser janteloven. Frihet til å være oss selv!
(Du kan se selve bidraget HER , og stemme om du vil.)

Temaet er, som du sikkert har fått med deg, Frihet. Frihet er et nydelig, positivt ord. Men kanskje ikke for alle? Hva er frihet for deg?

-Sjefshøna-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer