onsdag 1. februar 2012

Let`s Go Shopping: -2Fruer på stand!


I lillesand finner du nydelige, gamle og sjarmerende bygg. Det er vakkert å ta turen rundt i denne sørlandsbyen. Ofte får jeg gå helt alene og nyte ferden. Det er om sommeren, når gatene myldrer av sommerglade gjester, byen vår lever. Men det er når vinterteppet, lunt har pakket inn den samme byen, at jeg sjarmeres i senk. Og enda bedre er det, når små hyggelige butikker, tar i mot deg med et smil og en enda lunere atmosfære.

En av disse atmosfærerike butikkene, får dere møte på Brudeshowet, førstkommende lørdag. Standen vil gi dere en prøvesmaking på alt det spennende To Fruer har å by på. Det vil selvsagt bli muligheter for å unne seg nydelige interiørfristelser, fra standen. Og blir du fristet, hjelper selvsagt fruene deg, med å sette opp en eventuell ønskeliste til bryllupet.


Hos Kristin`s Brud & Selskap har nå, de nyeste kjolene, ankommet. Det klargjøres til visning av brudekjoler og selskapskjoler. Pianoet stemmes og forfriskninger legges på kjøl.



Anettes kaker har begynt arbeidet med sine unike bryllupskaker, som dere vil få prøvesmake.



Jeg tror på den store hverdagskjærligheten
-men glem ikke gavene!



Ønsker du å dele dagen med andre håpløse romantikere, hverdagsforelskede og feststemte damer, så grip tak i en billett HER og heng deg på!

Alle bildene i dag er tatt inne hos To Fruer.

-Sjefshøna-

2 kommentarer:

  1. dette såg jo ut som ein flott snopebutikk :)
    synd vi bort langt borte!

    henriette

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Takk for ein knall kommentar hos meg!
    Kjempe koselig, og då oppdaga eg jo deg også.

    Fin fin og inspirerande blogg du har:)

    Gler meg til å følge deg videre.

    Helsing Marianne:)

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer