torsdag 6. oktober 2011

Let`s Go Shopping -damer på jakt!

Endelig er høsten over oss! I dag fikk kinnene kjenne på kjølig vind og piskende regn.
Jeg sier endelig, fordi er det bare å pakke seg inn ull og strikk, og alt det andre jeg så ofte, fristende har delt fra Orlando.

Jaksesongen er godt i gang, og jeg har allerede nydt en herlig rådyrmiddag, sammen med familien. Husker jeg som liten gikk og gauket i skogen, og spent lyttet etter skudd under elgjakten. Det ble ikke noe jeger av meg, men si ikke at jeg ikke jakter for det!
For de av dere som vet hvordan en bikkje i los høres ut, kan dere tenke dere hvordan jeg høres ut under min jakt inne på Orlando. Denne dagen var ikke noe unntak!



Fru Wold (tidl Steen) er i slaget om dagen, og fra "rundt-forbi" tryller hun frem det tøffeste interiøret til butikken sin. Rudolf har fått hedersplass, og hilser med sine vennlige øyner, alle gode kunder velkommen. Ved siden av Rudolf henger skiltet, som tidligere tilhørte hennes farmor og deres bedrift. Og trenger du betenkningstid på kjøpet ditt, blir det tatt godt vare på og hengt inn i det kuleste, gamle "School-lokker"-skapet! Nevnte jeg Hønsemor i los?? oooaooo


Orlando har mange gode kunder som setter stor pris på erfaringen og  de gode råd, som gladelig deles ut. Bildet over er av en kunde, som nettopp hadde unnet denne råe genseren fra Line Of Oslo. Jeg må si at dama er ganske rå selv, og ikke minst sporty, som stilte opp som modell. Takk!

Nyt jaktsesongen-på heia og Orlando!

Let`s Go Shopping: ORLANDO, Lillesand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer