torsdag 13. oktober 2011

Let`s Go Shopping -lader opp til champagnepiknikk!

Det er noe eget ved å bare slentre bortover fortauskanten.
I dag myste jeg mot solen og nøt  min fine tur nedover mot sentrum.
Luften var herlig skarp, samtidig som solen varmet godt på innsiden av
strikkejakken. Jeg gikk sakte og kjente duften av overmodne epler i
byens sjarmerende hager.

Hverdagslykken møtte jeg på denne vei....
Et lite barn, nysgjerrig og glad, balanserer på fortauskanten. I dag var det meg.
En frihetsfølelse fra et evig hverdags-jag.
Å gripe øyeblikkene når de er der...
Damene fra Bibi-smykket(over) gjorde nettopp dette. De grep øyeblikket
da Oprah Winfrey besøkte vårt vakre, lille Norge. Les mer om det her.

Vi skaper det som gjør oss glade...
Mens ensomme strømper ikke finner sin partner og hverdagen holder
på å kvele lykken, lader vi opp til jentepiknikk. Vi pakker med høst og 
 vinter-kolleksjonen fra Orlando, positive tanker og selvfølgelig, sprudlevannet. 
Det er alt for mange hverdager
og det ønsker vi å gjøre noe med. Vi står for egen lykke, og hvis det er å
gjøre noe vi blir glade av, så gjør vi det!  Følg med!


La gleden styre din gode hverdag...

Let`s Go Shopping: ORLANDO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer