torsdag 1. september 2011

Line of Oslo-Let`s Go Shopping!


Denne dagen trengte jeg enkelt og greit et friskt pust. Når disse dagene kommer, er det aldri noen tvil om hvor ferden går. Med bebisen min godt bundet fast på magen og kameraet slengt over skulderen, satte jeg lette ben inn døren på ORLANDO.
Her møtte jeg en humørfyllt Sonja, med en ny gnist og ideèr ut av ville dimensjoner! Jeg ble møtt med skisser tegnet på tilfeldig papir, men med konkrete og råtøffe nye planer. Det vil bli et råere uttrykk i butikken nå, vil jeg tørr å påstå. Naturmaterialer, murstein og drivved er noen hint. (Tips om hvor man finner noe av dette, vet jeg fruen vil sette pris på!)




I dag inneholdt posen min (i wish) mye fra Line of Oslo.
"New York jacket"- er allerede utsolg i store deler av vårt vakre land! Ville også gjerne ha med meg den rååååflotte ponchoen og ikke minst varme "Enjoy Life" med tilhørende hals!  (Fantastiske ullprodukter)
Hun Line er meget god på å designe etter MIN smak ihvertfal....




Under arbeidet med disse bildene poppet det opp et "chatvindu" og en beskjed fra en venninne: Vi trenger en kveld med høye hæler og cava-SNART. Jo, takk! Da må jeg tilbake og fylle posen min med stæsjet fra bildet over. Helt klart! (Sko fra Bibba, armbånd fra Bibbi, og vesten Sienna Miller pryder sladrebladene med!)

Let`s Go Shopping: ORLANDO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer