torsdag 22. september 2011

Vi nyter -Line of Oslo-mens vi venter....


At tålmodighet er en dyd, vet vi jo. Jada, ting tar tid og vi skal vente vi. Men trenger det å ta så veldig lang tid å få murt opp en vegg eller to da??


Vi er nok litt utålmodige vi kvinner. Men det er ikke alltid så enkelt å godta at det praktiske tar tid. Fra å skisse noe ned på papiret, til vi kreativt  kan skape frem alle ide`ene, må det altså til en noe langtrukket prosess. Denne gangen er det et par murvegger, som skal mures fra gulv til tak.
Utålmodigheten i dag ble fort kurert, da jeg enda en gang fikk boltre meg i Line of Oslo nyhetene på Orlando!




Orlando hadde i løpet av en uke fornyet seg med noen "Ukopierbare" skatter. Sånn er det med øyet som ser, og hva "naboen" vil kvitte seg med. En stor drivved-bit er satt sammen med nye sving-hjul, og er blitt det tøffeste utstillingsbordet jeg har sett!



Mens jeg (u)tålmodig venter på murveggene, kårer jeg deffinitivt, Line of Oslo-stigen, som butikkens klare vinner! Jeg fikk en trang til å tviholde i treverket og langsomt bevege meg bortover trinnene.
Strikkejakker, mariusen, t-shirt med kule print og poncho med fuskepels fikk det til å bobble helt over inni meg.
 Her hang den ene Line-fristelsen etter den andre, og som vanlig, traff de meg alle rett i fashion-hjertet!



Murvegger og nyheter kommer.....
Let`s Go Shopping: ORLANDO, Lillesand





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer