fredag 11. november 2011

Let`s Go Shopping -Når katten er borte...

Når katten er borte-flyr nyhetene inn i butikken!
I dag ankom det mange herligheter fra de supre designerene Samsøe&Samsøe og NygaardsAnna.

Og når katten er borte, danser ikke denne unge damen på bordet. Hun pakker frem alle nyhetene og jobber iherdig mot shoppinglørdagen. Jeg selv klarte ikke å hvile øynene på et sted i dag. De flakket og flakket! Gud hjelpe meg om bare tiden min kunne stå stille noen ganger....





Ingen hemmelighet  er det, etter disse bildene , at jeg har funnet meg en ny Chinos-favoritt! Lacey står det på designet...nam står det på ønskelisten min. Jeg klarte ikke å velge farge..

Nyt helgen og shoppinglørdagen!
-Farsdagen krever en god pappaklem-

Let`s Go Shopping: ORLANDO, Lillesand



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer