tirsdag 22. november 2011

Ugler i mosen....

Jeg blir visst aldri ferdig med å like disse uglene. Ikke det at jeg har så mange fra før, men jeg liker de. Det ligger ikke noe dypt i min uglefasinasjon og heller ikke et sært samlebehov. De er bare tøffe til naturinteriøret som råder litt rundt i hønsehuset for tiden. Jeg lover på tro å ære at jeg aldri skal bli en gammel dame, med støvete ugler i hver en krok. Men jeg klarte ikke å gå fra denne fantastiske utgaven av en ugle i dag!


Det hjelper på tanker, sinn og humøret å komme seg ut litt. Synes mine dager, hjemme, så ofte går i bringe/hente/vaske/brette/middag/lekser/bleier og omsorg. I dag tok vi turen til en sjarmerende naboby. Jeg unnet meg noen julenips og en velsmakende lunsj med hyggelig selskap. Er det ikke herlig når skravlen går i ett og tiden flyr avgårde!?
I år har jeg lyst på nye tall til adventstaken(Har sagt det de siste 3 årene...) Det var lite tall å finne i butikkene, så i kveld har jeg tatt saken i egne hender. Jeg skar ut tallene 1, 2, 3, 4 i noe bjørkebark jeg har sanket tidligere i høst. Det ble kult og jeg håper det passer til lysene jeg enda ikke har valgt..(Bilder kommer når barken er tørket igjen..) Nå gjenstår mosekulene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer