torsdag 24. november 2011

Når en voksenkakebaker baker peppekakereinsdyr....


Jeg skrev litt om lite innfridd pepperkakebaking. I dag satt jeg og smilte for meg selv og tenkte at det var jo egentlig en veldig koselig happening! Og mens jeg våket litt over min tøffe, men nå slitne mann, dillet jeg med noen reinsdyr på en snor. Synes de ble så koselige, at de henger i yttergangen og ønsker våre kjære og nære velkommen!



I morgen sender vi alle tre hønene på helgekos hos familiemedlemmer. Min gode mann skal få ro i Hønsehuset, og jeg skal på, en lenge planlagt, juleshoppingtur med søstrene mine og mamma. Jeg har ikke begynt på en eneste julegave enda, men håper å få unna noen i løpet av denne helgen. Ser fram til en helg med latter, shopping, god vin og masse skravling!
Første søndag i advent like rundt hjørnet...
og jeg mangler et lys! (Det er bestilt!)

1 kommentar:

  1. Så fine reinsdyr!!!
    Kos deg masse på juleshopping:-)
    Og hils mannen!

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer