søndag 1. januar 2012

Et bloggår i Hønsehuset

Jeg er mye inne, og ser verden gjennom vinterkledde vinduer.
Bloggverden og kameraet er nytt, og jeg eksperimenterer meg frem til små, vaklende innlegg.
På grunn av depresjonen, husker jeg lite, men vet jeg satte uendelig pris på en dagstur på ski med eldste høne.


Norah døpes og får fire flotte faddere.
Jeg deler mine følelser om fødselsdepresjonen her inne på bloggen.
Vi opplever mye sykdom i huset, og må noen turer på sykehuset.

Vi snuser på våren og jeg tørr å trille Norah i vognen.
Bloggen er enda amatør, men jeg skriver og nye lesere kommer.
Jeg reiser til Riga med en herlig søster og nyter det.


Påsken nytes med familien og gode venner.
Bestestuen åpnes med lammelår, og vi nyter det å endelig  være mer sosiale igjen.
Jeg har det bedre enn på lenge, og tar på turer i skog og mark med jentene.



Den tøffe mannen min fyller år.
Vi feirer nasjonaldagen og en søster står som konfirmant. Hurra!
Jeg er i superform fysisk og kjenner meg lettere enn lettest til sinns.

Julie fyller tre år og kutter bleie og sutt.
Jeg får en uforglemmelig 29 pluss 2 år bursdag av en amasing venninne!
Båten sjøsettes og sommeren er i gang.


Vi får en og en halv uke i båten med tropesommer.
1års bryllupsdag feires med gode venner i Lalandia, Dk.
Norah vil opp og frem og krever hjelp i form av konstant klagesang.


Let`s Go Shopping inntar bloggen!
En fjerdeklassing nyter sitt egendekorerte Twilight rom.
Jeg utfordrer meg selv, og setter meg foran kameralinsen.


Emilia fyller 9år og Norah fyller 1år.
Norah lærer seg å krabbe på rumpen som en apekatt, og stråler igjen.
Jeg er med på et kanonprosjekt i Waldemar Thranes gt i Oslo.



Jeg nyter høsten og naturen med alle våre kjære.
Champagnepiknikk med Let`s Go Shopping og antall lesere tripples på bloggen.
Norah og jeg er på plass*, men depresjonen sitter fremdeles i meg.



Adventstid gav etterlengtet innetid med kreativitet
Vi deler vår historie i Fædrelandsvenen og mottar en storm av tilbakemld!
Min kjære besta forlater oss, og etterlater et dypt savn.



Norah har i løpet av året tatt over som sjef i Hønsehuset.
Vi har enda mye sykdom, men som nå utredes med håp om svar i nærmeste fremtid.
Jeg har tatt i mot alt jeg kan av hjelp og har et håp om et jobbrikt 2012!

Jeg er en liten blogger med noen store ord.
-Sjefshøna-

1 kommentar:

  1. NYDELIGE bilder, Renate :) År 2011 hadde sine oppturer og nedturer. La oss håpe på et år 2012 vi kan se tilbake på med mange gode minner! love you sis <3

    SvarSlett

Ærlige, herlige og syrlige komentarer