torsdag 5. januar 2012

Friske blomster til meglerfotografen


Nå sitter jeg her i min nye* hønsestue, smugspiser litt Premium sjokolade og nyter synet. I morgen kommer meglerfotografen, og rundt omkring, har jeg satt frem friske blomster til han. Det er jo virkelig trivelig i min stue i kveld, vil jeg påstå. Den er ryddet og helt fri for barneleker. Små og store gjenstander, som med tiden og helt tilfeldig har limt seg fast her, er nå ryddet bort eller flyttet på. Note to self: Dette må gjøres oftere! Det blir jo som med barnerommene. Rydder man bort noen leker en stund, legges det lite merke til og gjensynsgleden er desto større når de igjen blir tatt frem.


Og friske blomster vil jeg bli flinkere til å unne meg selv. Jeg har en venninne, som handler inn friske blomster til huset hver fredag. For en hyggelig start på helgen!
Grugleder meg til bilder og huset for salg. Blir trist å forlate huset vårt*, men blir nydelig med mer boltreplass!

Vasen på bildene har jeg jo selvsagt ønsket meg "hele livet", og måtte bli med meg hjem fra Home&Cottage. Tine K er fantastisk på prikken over i-en, når det gjelder stemning i interiøret.

-Sjefshøna-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer