torsdag 12. januar 2012

Vaskebøtte og Visning

Herligmarlena(enda et av mine egne ord ja!) så mye man styrer og ordner før en fellesvisning. Tanken på at vilt fremmede skal inn i huset, for å se  huset, er jo skrekkelig skummelt! Jeg innrømmer det glatt. I alle krinkler og kroker har jeg skrubbet, ryddet og tatt bort overflødig rot. Jeg har også endelig fått system i skaper og skuffer og flirer* litt. Nye urter og blomster er panikkhandlet, en time før visning. (På nærbutikken, som ikke hadde det jeg ville ha selvfølgelig..smile*)



Men det ble verdt det!
Flere skrev seg på liste og krinkler og kroker ble nøye gjennomsett.

Nå kan vi ikke annet enn å vente. Det blir en spennende tid fremover.
Vi er glade vi ikke har stress med å selge huset vårt. Treåringen vil ikke flytte før til sommeren, og hvem vet, kanskje får hun rett. Vi er ihvertfal i gang, og det føles godt!

-Sjefshøna-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer