tirsdag 10. mai 2011

En diettdate på kjøkkenbordet.


Dag 2 på suppediett har gått fint, dog ikke helt smertefritt!
I dag har goden, utenom suppen, vært grønnsaker. Nam! Salat, gulrøtter og alt annet grønnfor. Og til middag var det lov med en bakt potet. Større Nam! Da var det bare å diske opp for meg og min kjære. En suppe-diett-date for 2.

Min tøffe mann mente salaten var bedre enn hele poteten. Han  plystret seg glad og fornøyd avgårde til kveldsjobbing, med en herlig følelse av å være mett.
Jeg derimot, jobbet mot en stikkende magesekk, fyllt med gulrøtter og kålrot. Hele måltidet ble en pinefull afære og jeg vurderte der og da å kaste hele dietten rett i porselenskåla!
Ellers har dag 2 vært sulten, litt kjedelig ,flittig bruk av denne porselenskåla og lite energifyllt. Løpeturen jeg gjennomførte i går, hadde jeg aldri turt kjenne på i dag. Jeg sitter her og slurper i meg siste suppeskål for dagen, og krysser fingre og tær for en lettere dag 3!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer