søndag 1. mai 2011

HøneMor er mektig imponert!

Dette blogginnlegget skulle handle om et eventyr-bryllup om en prins og en prinsesse..eh hertuginne. Jeg var klar for å skrive min mening om kjole, sermoni og alt det fantastiske dette bryllupet skulle bringe fram av følelser! Tiaraen ble tørket støv av, og HøneMor og lilleBittelille trillet avgårde. Målet var cava-lunsj og prinsebryllup, sammen med en flott mamma-i-permisjon-gjeng! Og det er nettopp denne Cava-lunsjen, som gjorde meg mektig imponert....


Prinsebryllupet ble for stivt, kaldt og følelsesløst etter min smak.. Jeg mistet rett og slett interessen underveis. (Selv om jeg prøvde å få med meg alt..!) Gøy å ha sett, men ikke mye mer enn det!
Men denne lunsjen var fantastisk! Hva en trebarnsmor(en 2-åring og TVILLINGER på 8mnd!)kan få til sier jeg bare! Jeg VIL lære!! Her var det ro i huset og ingen panikkangst for å ha huset på stell. Herlig :O) Der stod hun på sitt kjøkken og kokkelerte med et smil, mens vi ramlet inne døren en etter en. At maten ikke var klar, gjorde jo bare stemningen mer intim og avslappende. Er det mulig?


Denne fantastiske salaten, var bare en av rettene vi var så heldige å nyte av! Legg merke til detaljen på siden....smokker! Vi lever og bor her! :O)


Takker, gjennom dette innlegget, for en super Cava-lunjs! Flotte mammaer og hyggelig stemning. Enda en inspirasjon til å ta vare på det viktige og legge uro og stress litt unna nå! Takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer