lørdag 14. mai 2011

Nå brekker jeg meg!


I dag da jeg åpnet suppeskålen i kjøleskapet for å varme meg atter en porsjon, kjente jeg det vokste i munnen. Lukten av den kalde suppen, gjorde meg litt kvalm og jeg måtte brekke meg. Jeg klarer enda og spise den fint, men er upåklagelig fornøyd med at det er siste dag for meg i morgen. Min tøffe mann vurderer en uke til, og det synes jeg det står respekt av!

Hadde det ikke vært for disse godene vi har hver dag, må jeg si at denne dietten hadde vært enormt og grusomt tøff! Da godene i dag har vært å spise så mye biff, kylling eller fisk jeg bare vil, samt grønnsaker, måtte jeg bare lage meg en etterlengtet kyllingsalat. Det smakte himmelsk! Suppen har jeg, til nå, spist 3 ganger i dag. Og i kveld skal jeg spise rester av salaten. Nam!


Vår mellomste høne jublet over mamma sin middag-kreasjon i dag. Dette er vel et bilde på hvordan dietten har virket på DAG 6. Humøret er stigende og energien noe mer tilbake. Hønemor har i dag hatt med seg sine to minste høner og badet i svømmehallen. Det var stas!
Jeg jubler over at DAG 7 er i morgen, men gruer meg til vekten på mandag morgen. Har en sterk følelse av pessisme.... Men det er MANDAG, og før den tid skal jeg nyte noen suppetallerkener til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer