mandag 16. mai 2011

Hønsemor har funnet fornuften!

Jeg hadde tenkt og  la overskriften være noe sånn som: ALDRI EN DIETT, NOEN GANG, I HØNSEHUSET MER! Men så skal jeg kun skrive for meg selv, og ikke hanen, som er godt fornøyd med resultatet sitt. Bravo!!


Denne koppen med sykehus-suppe, blir min siste. Det kan jeg love meg selv og resten av dere, som evnt måtte lese dette. Jeg har ikke kommet til fornuft, men har FUNNET fornuften. Er ikke det det samme da? Nei, det er det ikke! Fornuften har har kommet til meg, og jeg har klart å lete den fram. Jeg har letet den frem, blant sultne timer, svimle sekunder, utallige tissetrengte turer, kjedelige måltider, kakklinger med Hanen og lite energifylte løpeturer!
Denne kuren var ikke for noe meg. Og ikke tror jeg  at noen andre kurer er det heller. Jeg er normalvektig på bmi-utregningen( VG - vektklubben), og lever et normallt liv med innspill av endel trening. Jeg har vel innsett, at mine 3 bestemte, men sjarmerende høner, har satt sine spor. Og joda, selvfølgelig er det verdt det! Jeg vil heller nyte av den gode MATEN og ha ENERGI til min familie og mine løpeturer.
Men som jeg startet  å skrive, så skriver jeg kun for meg selv. Hanen har hatt bra resultater, og ønsker å fortsette en uke til.  NateMor ønsker fred i Hønsehuset en stund nå, så derfor "utsetter" vi den ekstra uken "litt". Det blir feil av oss å IKKE anbefale denne dietten. På tross av humørsvingninger i Hønsehuset, har den jo gitt gode resultater. Ihvertfal til en av oss! Uten å tråkke på noen "Hanetær", er vel dietten generelt mer for dere som ønsker et noe større vekttap. (Vi er ikke eksperter, men har fullt dietten til punkt og prikke)

I morgen er det vår Jublende Nasjonaldag!  Da skal, ihvertfal jeg, gjøre som barna, å spise så mye pølser og is jeg bare VIL! Og så kan jeg glede meg over en ergifyllt løpetur på kvelden, når vaiende flagg heises ned. Hipp Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!!!!!       


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer