mandag 9. mai 2011

SuppeDiett i Hønsehuset!
















Da var vi også blitt en del av statistikken for tåpelige dietter. Det blir kanskje feil av meg å bruke ordet tåpelig, når det vi egentlig gjør er å misbruke et "hjerte-prosjekt". Dietten i seg selv, er utarbeidet av spesialister i ernæringsfysiologi. Den er laget med hensikt i å hjelpe hjertepasienter å gå ned i vekt før kirugi, og blitt brukt på et spesielt sykehus. Følger pasientene denne dietten helt punktlig, vil man gå ned fra ca 4kg til ca 7kg på 7 dager.
Selv om jeg trener fast og lever på et normalt, sunt og varirert koshold er jeg da også blitt fristet til å prøve denne "sykehus-dietten". Jeg er en utålmodig sjel og vil nå bli kvitt de siste få "magefett-kiloene", etter fødselen-FØR-båtlivet, og da den fryktede bikini-sesongen spretter frem! Og nå har jeg vært så heldig og få med meg min bedre halvdel gjennom disse 7 dagene(og noen venninner!) Sammen er vi suppe-SULTNE!

















Nå skal vi altså "suppe" oss  gjennom en hel uke!  Jeg har laget en mektig porsjon i dag. Utenom grønt og sunt, er den proppet med hvitløk og chilli. Synes selv den smaker fortreffelig, men har en anelse om at den smaken vil endre seg noe de neste 7 dager. Det jeg tror vi skal klare å "overleve" på, er variasjonen denne dietten har hver dag. For utenom denne suppen, har vi andre goder som vi skal slanke oss på. Nye goder hver dag! I dag som er første dag, skal vi fråtse i frukt! MEN ikke bananer...
Vi kan ellers drikke alt av kaffe, te, skummet melk, sukkerfri juice og VANN-masse VANN!
Følg oss gjerne, og supp-dere-med!

2bokser Hermetiske tomater
3store purrer eller en stor spansk løk
14stk kjøttbuljongterninger
1pakke Mr.Lee nudler
1pakke stangselleri
2bokser grønne brekk-bønner, eller 2pk frosne franske bønner
2grønne paprika
1kg gulrøtter



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ærlige, herlige og syrlige komentarer